Magento-webshops hebben veel functionaliteiten; vaak heb je ook met verschillende technische aspecten te maken. Ridders biedt webshop-eigenaren daarom Magento-ondersteunning, wij zijn dan het vaste aanspreekpunt voor al je vragen over Magento en helpen je bij problemen. Onze Magento-2-specialisten kunnen je alles over je Magento-webshop vertellen; voor specifieke vraagstukken hebben wij de oplossing. Ook bij noodgevallen zijn onze Ridders je graag van dienst.
Magento support team
Voor Magento-ondersteuning in de breedste zin van het woord werken we met ons eigen Magento support team. Dat team bestaat uit Magento-specialisten, die daarnaast ook vertrouwd zijn met de betaalomgeving van je website en met andere technische kanten van jouw online winkel. Voor uiteenlopende problemen hebben we een oplossing – en vaak nog snel ook. Een belletje is genoeg, wij gaan dan direct voor je aan het werk. We weten immers hoe belangrijk het voor jou als ondernemer is dat je site naar behoren functioneert!
Het Magento support team biedt ook ondersteuning bij terugkerende werkzaamheden, zoals het goed doorvoeren van updates en het voortdurend checken van de veiligheid van de webshop. Magento-ondersteuning is dus ook echt onderhoud: het support team houdt de webshop up to date en merkt het vaak als eerste als er iets niet helemaal lekker loopt. Uiteraard kun je ook feedback van jouw klanten doorspelen aan ons support team. Voor alle technische zaken kun je aankloppen bij Ridders.
Magento-ondersteuning als SLA
Onze opdrachtgevers nemen de Magento-ondersteuning af als SLA: service level agreement. Daarin staat beschreven welke dienstverlening je van ons Magento support team mag verwachten. Onze Ridders houden woord!
Afhankelijk van de grootte en complexiteit van je webshop zullen we je een uitgebreid SLA of juist een bescheiden dienstverlening adviseren. Zo zorgen we ervoor dat je geen onnodige kosten maakt, maar wel zeker weet dat je goed zit. Hoeveel uur per maand is redelijkerwijs noodzakelijk, welke zaken moeten zeker vermeld worden in de overeenkomst? Daarover adviseren we je graag. Uiteraard werken we daarbij ook in wederzijds vertrouwen, Ridders gaat graag een samenwerking met je aan en denkt met je mee. Het succes van jouw webshop is onze erezaak.
Het is goed om voor je Magento-SLA te kunnen vertrouwen op de kennis en kunde van ons Magento support team. Maar de overeenkomst kan ook uitgebreider zijn. Ridders biedt immers ook dienstverlening in andere disciplines van e-commerce. We praten graag met je verder over de mogelijkheden.